Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos


TAOTAUAJER - Rasenyer kat malaysia nih ramai jer gadis-gadis yang mempunyai gigi taring dan nampak nise jer kan. Tapi di jepun, gigi taring seperti vampire ini menjadi kegilaan dan membuatkan mereka sanggup mengubah suai gigi mereka untuk mengadakan gigi taring seperti vampire.

Look nice kan.. ^^


Kalau korang nak tau "Yaeba" adalah istilah yang bermaksud 2 gigi yang diubah menjadi seperti taring menjadi kegilaan terbaru anak-anak remaja terutama gadis di Jepun kini.

- -
TAOTAUAJER - Pemilik kedai pub di Cumbrian melihat kembali rakaman CCTV, dan alangkah terkejutnyer pemilik pub tersebut, Andrew Batemen, dimana melihat kelibat hantu di pub nyer. Bayangan aneh tersebut terakam oleh CCTV yang dulu nyer adalah rumah mayat.

Dalam video 49 saat tersebut yang dirakam pada waktu tengah malam di The Wolfe Pub, Penrith, bayangan lembaga putih mirip casper di rakam.

Saksikan video casper di rakam di bawah

- -
TAOTAUAJER - Ini bukan cerita lucah. Tapi tao nak share sikit pade korang, maklumlah sekarang nih rasenyer kes zina dan seks bebas berleluasa di malaysia nih cuma kita tak tau jer. Ade jer, cer korang pikir mungkin sewaktu korang baca nih pon mungkin ade yang sedang berzina di luar sana kita pon tak tau kan. Disini tao nak share kan sikit pasal Bila Alat Sulit Lelaki Menyentuh Alat Sulit Wanita.


sekadar gambar hiasan

Ramai yang tau bahawa zina itu haram, tapi tau tak korang selain itu ape risiko-risiko yang bakal korang hadapi dan akan korang bawak sampai mati???

- - - - - - -


TAOTAUAJER - Laman web rasmi Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) telah diceroboh oleh beberapa penggodam tengah malam tadi, dipercayai akibat tidak berpuas hati dengan keputusan pertubuhan itu menetapkan harga tiket sekata RM50 bagi perlawanan akhir Piala Malaysia, esok.


Kumpulan penggodam yang menggelarkan diri mereka sebagai UM'07, pjpb cr3ws, gaysec dan anti-p4sti, telah meminda lambang persatuan itu serta meletakkan mesej yang menggunakan kata-kata kesat dan mengutuk tindakan FAM pada laman berkenaan.

- - -
TAOTAUAJER - Heboh dimana satu video yang di upload dalam Youtube dimana dalam video tersebut terdapat jelamaan hanu yang muncul di kedai 24 jam & Eleven di Paka, Terengganu. Video tersebut bertajuk Hantu depan 7E nk beli slurrpi.


Ini Snapshoot gambar pada video yang dikatakan jelmaan hantu muncul di kedai 24 jam 7 Eleven.

Saksikan video di bawah ini.
- - -
TAOTAUAJER -Korang penah tengok hantu? wajah manusia pada Labah-labah dan Elvis di langit ? Piring terbang atau UFO, seperti yang terbaru ini gambar alien di Brazil? atau pon ape-ape perkara yang dianggap ghaib dan angker? Kemungkinan perkara-perkara tersebut mungkin benar dan perkara ghaib sememang nyer ade, atau pon hanyalah sekadar seubah fenomena Pareidolia.

Ape itu Fenomena Pareidolia? Okay sebelum tuh korang tengok dulu gambar nih ...ape korang nampak??

Okay gambar kat atas nih korang ley nampak seperti bentuk seakan-akan penampakan bentuk Alien mirip Bigfoot di Planet Marikhkan. Ikuti penjelasan lanjut di bawah ....

- - - -
TAOTAUAJER - Ayah mendiang Marco Simoncelli, Paolo, tidak menyalahkan kejadian terjatuhnya Simoncelli sewaktu diusung ke ambulan setelah kecelakaan maut di MotoGP Malaysia ,pada 23 Oktober 2011.


gambar dimana simoncell terjatuh sewaktu diangkat ke ambulan~
saksikan video di bawah

- - - - - - -
TAOTAUAJER - Setelah kecoh pasal Kes insiden yang paling kontroversi budak 2 tahun kena langgar dengan van dan lori dan membawa kematian pada Yue Yue.. ini lagi kisah yang timbul Lagi kes langgar budak di China seminggu selepas kes Yue Yue.

Kali ini seorang budak lelaki pulak yang menjadi mangsa berusia 5 tahun, dan truck tersebut melanggar kembali untuk memastikan budak tu benar-benar mati.

Saksikan lagi gambar2 dibawah ini...

- - - - - -
TAOTAUAJER - Kencing atau bahasa sopan membuang air kecil ini sudah bukan suatu perkara yang asing lagi bagi umat manusia. Setiap manusia melakukan aktiviti ini untuk mengeluarkan sisa-sisa metabolisme tubuh (mengeluarkan kotoran tubuh). Dalam melakukan aktiviti inipun kita dituntut melakukannya dengan benar dan sesuai aturan. 


Adalah tidak haram bagi seseorang itu kencing berdiri, Namun begitu kencing secara duduk itu adalah sunat kerana itulah kebiasaan yang dilakukan oleh Nabi S.A.W. Hadis yang diriwayatkan oleh Aisyah RA berkata bahawa Rasulullah SAW tidak pernah kencing sambil berdiri semenjak diturunkan kepadanya Al-Quran.

Tau tak korang budaya atau ada yang kata tabiat kencing berdiri terutama di kalangan lelaki dan wanita jugakkk….

Namun membuang air kecil secara duduk adalah sunat di sisi agama. jadi bukan kesalahan kencing berdiri itu. cuma perlu diteliti bahawa jika diamalkan kencing sambil berdiri itu, air yang sepatutnya keluar sehingga ke "titisan terakhir" akan tersumbat di dalam punci kencing. air akan bertakunglah jadinya. andainya perkara ini berlaku maka sudah boleh menimbulkan penyakit. jadi yang paling dekat ialah penyakit batu karang sebab ia terkumpul di tempat berkenaan. Selain daripada itu , tabiat ini juga merupakan salah satu penyebab penyakit lemah syahwat bagi sebagian lelaki.

Pasti korang tertanya-tanya kenapa pulak kencing berdiri menyebabkan lemah syahwat?
Kebiasaan orang kencing berdiri akan mudah lemah batin, kerana sisa-sisa air dalam pundi-pundi yang tidak habis terpancar menjadikan kelenjar otot-otot dan urat halus sekitar zakar menjadi lembik dan kendur. Berbeza dengan buang air mencangkung, dalam keadaan bertinggung tulang paha di kiri dan kanan merenggangkan himpitan buah zakar.

So, jika anda kencing dalam keadaan mencangkung, saluran kencing dan segala yang berkaitan dengan proses pembuangan air kencing akan terbuka luas. ia juga menyebabkan berlaku pembuangan air kencing yang optimal sehingga ke "titisan terakhir". Ini memudahkan air kencing mudah mengalir habis dan memudahkan untuk menekan pangkal buah zakar sambil berdehem-dehem. Dengan cara ini, air kencing akan keluar hingga habis, malahan dengan cara ini kekuatan sekitar otot zakar terpelihara.


Berdasarkan hadith daripada ‘Aisyah R.A:
Maksudnya: “Sesiapa yang menceritakan kepada kamu yang Nabi S.A.W. pernah kencing berdiri, maka janganlah kamu mempercayainya, tidaklah baginda kencing melainkan dengan duduk.” (HR al-Tirmizi, dan beliau berkata: “Hadith ini adalah yang paling sahih di dalam bab ini.” Hadith ini juga di sahihkan oleh al-Albani di dalam sahih Sunan al-Tirmizi)
Lajnah Daimah 5/88 (Badan Tetap Fatwa Arab Saudi) apabila ditanya tentang hukum kencing berdiri, mereka menyatakan keharusannya sambil menegaskan sunatnya kencing secara duduk dengan berdalilkan hadith di atas.

Seterusnya mereka menyebut:
“Ini disebabkan (kencing secara duduk itu) ianya lebih terlindung dan lebih terpelihara daripada terkena percikan kencingnya. Telah diriwayatkan hadith tentang keringanan kencing secara berdiri dengan syarat selamat daripada terkena percikan kencing pada pakaian dan badan, dan selamat dari terdedah aurat. ”

Al-Bukhari dan Muslim meriwayatkan daripada Huzaifah R.A. daripada Nabi S.A.W.:
Maksudnya: “Adalah baginda (S.A.W.) mendatangi kebun milik satu kaum, lalu baginda kencing secara berdiri.” Hadith ini dengan ucapan ‘Aisyah di atas tidak saling menafikan antara keduanya, ini kerana dari dua hadith di atas dapat difahami Nabi S.A.W. kencing berdiri disebabkan tempat tersebut tidak memungkinkan baginda duduk atau boleh juga difahami hadith daripada Huzaifah itu menjelaskan kepada orang ramai yang kencing berdiri itu bukanlah suatu perbuatan yang haram. Di samping itu hadith Huzaifah juga tidak menafikan yang asal hukum kencing adalah seperti yang dinyatakan oleh ‘Aisyah R.’anha yang Nabi S.A.W. kebiasaannya kencing secara duduk, dan kencing secara duduk itu adalah Sunnah Nabi S.A.W. yang bukan wajib yang menjadikan haram jika kita tidak melakukannya.”

Jadi andainya tempat itu boleh mencangkung maka korang buatlah dengan sedari diri dan insaf. Perkara mudah dan senang tidak semuanya indah. kalau mau kencing tidak payah tunggu sehingga sakit sungguh2. Ini boleh mengakibatkan mencari toilet pun tak jumpa. Ade yang terpaksa kepit paha menahan kencing....haha

Umumnya kita memandang ringan terhadap cara dan tempat buang air, mungkin kerana pertimbangan waktu atau situasi dan kondisi yang mengharuskan (terpaksa) untuk kencing berdiri tanpa menyangka keburukannya dari sisi sunah dan kesihatan. Orang dulu mempunyai budaya melarang anak kencing berdiri sehingga kita sering mendengar pepatah “Guru kencing berdiri, murid kencing berlari”, kerana memang terdapat efek negatif dari kencing berdiri.


TAOTAUAJER : Nak lagi elok dan ikot pada sunnah korang ber"dehem" sewaktu selepas kencing dan sewaktu kencing ini dapat melancarkan pergerakan air kencing dan juga dapat mengeluarkan sisa-sisa air kencing yang tertinggal.
- - - - - - - - -

TAOTAUAJER - Disini tao nak kogsikan dengan anda, pernah kah anda mengalami satu situasi dimana pada SUATU malam,ketika anda berjalan melewati sebuah lampu jalan yang sedang menyala,secara tak sengaja lampu tersebut padam secara tiba-tiba,seakan-akan menolak kehadiran anda. Tapi ia kembali menyala apabila anda bergerak lebih jauh daripadanya.


Pernahkan anda mengalami situasi sebegini?Mungkinkah ia hanya sekadar kebetulan ataupun suatu fenomena yang boleh dijelaskan melalui sains?

- - - - - - - - -
TAOTAUAJER - Nuffnang Blog Awards, Here I Come...



Dua tahun lalu, yang terbaik daripada yang terbaik di blogosphere telah disambut dengan yang julung kali mengadakan Asia-Pacific Blog Awards, Kini Nuffnang diberi penghormatan untuk mengadakan majlis anugerah serantau ini kembali, dan kali ini di negara Malaysia!

- - - -
TAOTAUAJER - Korang pernah tengok tak mayat mangsa manusia yang pernah dibaham oleh ikan pirana? Memang sangat mengerikan mayat ni di mana abis isi dan organ dalam badan mangsa yang malang tu telah habis dimakan.


Sebahagian dari tulang belulang pun jugak hancur. Jom kita tengok gambar-gambar luar biasa mangsa yang telah dimakan oleh ikan pirana.

Jangan tengok kalau tak berani ye sebab sangat mengerikan.

Sampai habis kulit kepala di dimajan ikan Phirana tuh...tinggal tulang tengkorak jer tuh

Tangan pon habis


Lihatkan video keganasan dan kerakusan Phirana ini tao kutip dari Animal Planet



TAOTAUAJER : Dalam kubur kelak, orang yang tidak solat akan direjam oleh ular yang sangat besar dan setiap kali rejaman akan membawa orang itu ke tanah lebih dari 7 lapisan. Tak dapat nak digambarkan azab tu tetapi yang pasti, apa yang perlu kita ketahui ialah azab bagi orang yang meninggalkan solat itu amatlah berat. Tu baru kat kubur, belum kat akhirat lagi
- - - -
TAOTAUAJER - Di Itajuba, Brazil , Satu mayat makhluk asing ditemui dan dirakamkan pada 26 September 2011 yang berukuran 45 sentimeter tinggi. Sebelum ini juga satu bangkai makhluk asing telah dijumpai dan dirakamkan di Russia dan anggap Hoax dan masih lagi menjadi tanda tanya.


Mayat itu dikatakan ditemui oleh seorang pegawai tentera polis, Jose Luis yang berusia 44 tahun dan berasal dari negeri Minas Gerais.

- - - - - - - - - - - - - - - - -
TAOTAUAJER - Seperti yang telah dijangka kan oleh para saintis dimana ROSAT satelit 3 tan bakal jatuh dalam lingkungan dari jumaat minggu lepas +day dan hari ini satelit tersebut telah jatuh ke bumi.

Satelit penyelidikan Jerman yang tidak lagi berfungsi terhempas di Asia Tenggara awal pagi tadi, menurut seorang saintis Amerika Syarikat, tetapi tiada seorang pun yang pasti di mana.

- - - - - - -
TAOTAUAJER - Semalam dunia di kejutkan dengan kemalangan Maut Simoncelli MotoGP Malaysia sehinggakan perlumbaan kategori berkenaan dibatalkan.

Saksikan lagi gambar-gambar yang diambil sewaktu kejadian dan Video nahas tersebut

- - - - - - -




TAOTAUAJER - Penunggang Honda, Marco Simoncelli dilaporkan meninggal dunia selepas terjatuh dan kepalanya dilanggar dua pelumba lain pada perlumbaan kategori MotoGP di Litar Sepang, sebentar tadi.


Sebelum itu, perlumbaan kategori berkenaan dibatalkan berikutan kemalangan yang menimpa pelumba Itali berkenaan yang terjatuh dan dilanggar Colin Edwards dan Valentino Rossi pada pusingan kedua perlumbaan terbabit.

Saksikan video kemalangan Maut Simoncelli tersebut di bawah

- - - - -
TAOTAUAJER - Semangat juang tak semesti nyer kita perlu pergi berjuang, tetapi pelbagai semangan juang yang lain dapat menunjukkan semangat seseorang itu. Bagi Mohd. Syaqirin menonjolkan semangat juang nyer dengan mengumpul model dan mahir tentang dunia ketenteraan.


SEJAK kecil Mohd. Syaqirin didedahkan dengan dunia ketenteraan apabila sering ke tempat kerja bapanya, Kapten (B) Mohd. Sanusi Samsuddin.

- - -
TAOTAUAJER - OMG! Siapa sangka, rupanya kematian Gaddafi telah diramalkan oleh sebuah rancangan televisyen pada tahun 1987! Kini pada 20 OKT 2011 Gaddafi telah disahkan terbunuh di negara sendiri.


Episod pertama sitcom pendek rancangan Matthew Perry ("Friends") bertajuk "Second Chance." telah memaparkan seorang pelakon yang memegang watk sebagai Gaddafi sedang dihitung samada akan ke neraka atau Syurga yang akhirnya menunjukkan Gaddafi akan ke neraka.

Saksikan video di bawah post ini

- - - -
TAOTAUAJER - Terkejut, jijik dan meloyakan. Itu perasaan seorang pekerja swasta apabila mendapati biskut coklat yang dimakan selepas membelinya di sebuah kedai runcit, di KLANG, mengandungi telur lipas.


Malah, lebih menjijikkan, Mohd Syahmi Saad, 36, berkata apabila diperiksa di dalam tin biskut itu turut menemui bangkai seekor lipas.


- - -
TAOTAUAJER - sebelum nih tao sendiri telah di hack oleh sekumpulan Hack-ers dari malaysia. Dengan itu telah memberikan tao kesedaran akan betapa lemahnyer security account tao dan kemungkinan pada korang semua.

Korang rasa Facebook korang selamat dengan personal detail korang kat dalam tuh??

Dengan itu tao nak kongsikan pada korang semua macam mana nak meningkatkan security akaun anda.

- - - -
TAOTAUAJER - Jepun nih memang bijak dalam merekacipta, macam-macam deorang dengan idea inovasi terbaru, sehinggakan tidak terfikir oleh otak kita. Sebelum ini tao ade menyiarkan tentang Jepun Cipta DAGING Burger Dari NAJIS MANUSIA kali ini pulak inovasi dari najis lagi iaitu Motosikal menggunakan najis manusia.

haha...LOL! Cambest jer orang tuh bawak moto najis nyer...hehe

- - - - - - - - - - - -
TAOTAUAJER - Wow! Berpantang ajal sebelum maut, betul ker ayat tao?? hehe... Penonton yang terkejut, menyaksikan adegan ngeri detik-detik saat seorang penerjun jatuh dari ketinggian 876 kaki (270 meter), setelah payung terjunnya gagal di buka.


Christopher Brewer (27) dari Pensacola, Florida, secara ajaib selamat dari kematian, meskipun jatuh dari ketinggian 270 meter dan menghentam air dengan kelajuan 130 km/jam, sewaktu melakukan aksi skydiving di sebuah jembatan di Fayetteville, Virginia Barat.

Saksikan video di bawah ini


- -
TAOTAUAJER - Tao telah digemparkan apabila account yahoomail, Gmail dan Facebook tao telah di Hack tepat pukul 12.04 am 22 Oktober 2011 oleh organisasi yang tak dikenali so tao anggap Anonymous la wat masa nih. Pasti ada dikalangan anda telah di hack dan account FB,Ym dan Gmail korang tak boleh masuk kan. Tapi tao agak bernasib baik telah ditect dengan lebih awal dan membuat segala recovery pada Account2 tersebut.


Tao telah di hack oleh Secret Army Recruitment Team | DragonForce | DragonForce Recruitment Team |DF-Army | Baby-DF |DF-Trooper | DF-Media | DF-Monster | DragonForce Love Malaysia | H3x0r Cr3w |

Baca kan lagi bagaimana tao mengatasi masalah ini....

- - - - - - - - - -
TAOTAUAJER - Kes insiden yang paling kontroversi budak 2 tahun kena langgar dengan van dan lori , nasib budak tersebut iaitu Yue-Yue dengan rasmi telah meninggal dunia pada hari Jumaat seminggu selepas kejadian trajis tersebut.


Budak dua tahun dengan kejam di langgar dan digilis oleh pemandu van yang memandu sambil menggunakani telefon bimbit dan 18 orang yang lain yang buat tak tau ketika kejadian , telah di sahkan meninggal dunia pada awal pagi Jumaat.

- - - - - -


TAOTAUAJER - SIRTE (Libya): Pihak berkuasa Majlis Peralihan Kebangsaan (NTC) mengesahkan bekas pemimpin Libya, Muammar Gaddafi ditangkap dan kemungkinan terbunuh di bandar kelahirannya, Sirte, dalam serangan yang dilancarkan Pejuang Revolusi negara itu, sebentar tadi.



Menteri Penerangan Libya, Mahmoud Shammam, berkata beliau mengesahkan Gaddafi terbunuh selepas mendapat maklumat daripada Pejuang Revolusi yang melihat sendiri mayat bekas pemimpin negara itu.

Muammar Ghadafi telah meninggal dunia. Apa yang dilaporkan ketika ini adalah, Muammar Gaddafi telah bersembunyi sebelum ini di dalam lubang di kota kelahiran Sirte. Ia berulang sekali lagi di mana ia sama seperti apa yang terjadi kepada Saddam Hussein yang bersembunyi di dalam lubang di Tikrit, diktator-diktator dari istana yang besar dan gah ini akhirnya jatuh dan tumbang di lubang-lubang d bawah tanah….

- - - -
TAOTAUAJER - SIRTE (Libya): Pihak berkuasa Majlis Peralihan Kebangsaan (NTC) mengesahkan bekas pemimpin Libya, Muammar Gaddafi ditangkap dan kemungkinan terbunuh di bandar kelahirannya, Sirte, dalam serangan yang dilancarkan Pejuang Revolusi negara itu, sebentar tadi.


Lihatkan lagi gambar dan Video mayat kematian Muammar Gaddafi
- - - -

TAOTAUAJER -Chen Xianmei ,seorang pemungut sampah di Selatan China yang menyelamatkan seorang kanak-kanak yang dibiarkan selepas terlibat dalam kemalangan langgar lari, menerima ganjaran kira-kira RM10,000 daripada kerajaan tempatan.

Wanita berusia 58 tahun, Chen Xianmei mendapat pujian di atas keprihatinannya membantu menyelamatkan nyawa Yueyue, 2, walaupun 18 orang yang melalui jalan berkenaan tidak langsung menghulurkan pertolongan kepada kanak-kanak yang berada dalam keadaan `nyawa-nyawa ikan’ itu.

- - - - - -
TAOTAUAJER - Sebelum ini tao telah mengeluarkan berita dimana ROSAT satelit 3 tan bakal Jatuh ke BUMI. Dari Jumaat minggu ini satelit tiga tan jatuh ke Bumi, DLR Agensi Aeroangkasa Jerman mengeluarkan amaran hari ini.


Satelit ROSAT akan masuk semula ke bumi antara 21 dan 24 Oktober, saintis meramalkan, dan boleh memudaratkan mana-mana sahaja di muka bumi di antara 53 darjah utara dan 53 darjah selatan - sesuatu kawasan yang menjangkau dari jauh ke utara seperti UK , jauh ke selatan Kepulauan Falkland.

- - - - - - -



TAOTAUAJER - Semalam rakyat Malaysia telah di gemparkan dengan penjelasan kenapa semua orang tidak memperdulikan budak berumur 2 tahun yang dilanggar di China baru-baru ini.

Kali nih tao nak bagi tau kat korang inilah tukang sampah yang menolong budak 2 Tahun mangsa langgar yang tak di pedulikan kelmarin tu.


Pemungut sampah, Chen Yianmei yang ‘menyelamatkan’ gadis kecil Yueyue. Ia menceritakan kejadian itu sambil menangis.

- - - - -
TAOTAUAJER - Tao yakin ramai rakyat Malaysia ingin tahu kenapa semua orang hanya mampu memandang dan langsung tidak berusaha membantu budak berumur 2 tahun yang dilanggar di China baru-baru ini.


Ianya berkaitan "culture & what they have practice in China."

Korang rasa kenapa dan mengapa ianya berlaku?

Jom kita baca...

- - - - - -


TAOTAUAJER - Anugerah T3 bagi tahun 2011 diumumkan minggu lalu dengan Microsoft Kinect diundi untuk menerima Anugerah Gadget Terbaik Tahunan. Manakala Samsung Galaxy SII dinobat telefon bimbit terbaik.



Berikut adalah senarai penuh pemenang;

- - - - -
TAOTAUAJER - Jambatan Kedua Pulau Pinang ialah sebuah jambatan baru yang berada dalam pembinaan di Pulau Pinang, Malaysia. Ia menghubungkan Batu Kawan di Seberang Perai dan Batu Maung di Pulau Pinang.

Photobucket

Ia menjadi jambatan kedua yang menghubungkan tanah besar dan bahagian pulau selepas Jambatan Pulau Pinang. Jambatan ini menelan kos RM 3 bilion mempunyai panjang 24 km (15 batu) dan bakal menjadi jambatan yang terpanjang di Malaysia dan Asia Tenggara.

Disini tao nak kongsikan kat korang Fakta Menarik Jambatan Kedua Pulau Pinang
- - - -
TAOTAUAJER - Disini tao nak kongsikan pada korang pasal ilmiah la sikit, korang gambar di bawah ini menutup aurat? Mungkin iyer menutupi kulit Tapi! Disebalik nyer ape korang nampak?


Kitaorang tutup aurat la weii.. buta ker? korang rasa?? rasa menyampah kan..

tak patut, harap jer bertutup tapi nampak bontot dan betis peha atau senang cakap susuk tubuh.

- - -
TAOTAUAJER - Mee sudah tak asing sekali di Malaysia ada yang segera seperti Maggi dan ada juga yang tak segera kena rebus dahulu. Sekelompok orang yang suka masak di Dali Bai, Yunan Selatan China, berhasil membuat mee buatan mereka dengan panjang 1.704 m.

Dalam membuat mee itu hanya perlu sekitar 25 minit dimana produksi berlangsung di bawah pengawasan seorang tukang masak bernama Su.


- - -


TAOTAUAJER - Seorang budak perempuan yang berjalan seorang diri dilanggar sebuah van dan dibiarkan begitu sahaja sehingga kenderaan lain pun menggilis budak itu.

Mungkin masih belum terlambat tao nak share nih, pagi tadi tao dapat video nih tapi tak sempat nk post tadi pulak acident nih keluar kat TV3.


Video Manusia Kejam Giler !! Takde Nilai Kemanusiaan Langsung! saksikan di bawah

- - - - - -
TAOTAUAJER - Facebook kini telah menjadi salah satu fenomena, dimana kini merupakan laman kedua paling aktif dan dilayari oleh para pengguna seluruh dunia selain daripada Google.


Namun banyak perkara menarik mengenainya yang tidak kita tau oleh para pengguna laman sosial nombor satu dunia itu. Kini, OnlineSchool menyediakan sebuah infografik ringkas berkaitan perkara ini, dimana mereka berkongsi akan beberapa perkara menarik berkaitan dengan Facebook yang tidak diketahui ramai.

- - -
TAOTAUAJER - Oh! Memang Giller, dalam banyak-banyak barangan datau minuman kesihatan nih tao yang palig pelik, dimana katak dijadikan sebagai minuman kesihatan. Tak kegeli korang?? Mesti bau nyer ?? Geli la tao dengan katak...


Di Peru, Spanyol, EXTRACTO DE RANA iaitu jus katak telah menjadi kegilaan ramai bagi menyembuhkan beberapa penyakit dan meningkatkan tenaga...    Oyeh..minuman bertenaga katak...hehe

Dikatkan jus pelik ini dapat untuk menyembuhkan bronkitis, asma, dan kelesuan badan.


Photobucket

Lihatlah katak yang telah di buang kulit nyer akan di kisar menjadikan jus


TAOTAUAJER : Euwww...katak dikisar dijadikan minuman kesihatan.. 

SUBHANALLAH - Khalimah Allah Terukir Pada Kepala Katak Ini  - 

OMG! - Sushi Katak di jadikan Sajian hidup-hidup di Jepun [VIDEO] - 
- - - -