Breaking

Saturday, June 4, 2011

HOT | Blog Adinda Evans Bangga Tiada Dara

Tahla... tetibe jer kepoh orang menyebut nama "Adinda Evans". Korang tau tak sape di sebalik nama ini? Haaa... sebenarnye dikatakan Adinda Evans ini adalah adik kepada juliana evans.

Photobucket


Tapi ape yang sibuk di kepohkan adalah blog "Adinda Evans" tersebut kerana Blogger adinda evans bangga akan ketiadaan daranya disebabkan oleh teman lelaki sendiri.

kalau korang nak tau "Adinda Evans" ini merupakan seorang wanita bawah umur yang sahaja berusia 14 tahun. Artikel yang ditulisnya agak kurang menyenangkan apabila dia menceritakan pengalaman terlanjur dengan kekasihnya secara terbuka. Usia baru 14, tetapi dah berani untuk membuat perkara tidak senonoh.

ini pulak kata-kata dari ADINDA EVANS :

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"

Bukan nak memburuk-burukkan ke apew, cuma cam "OMG! OMG!" ape nak jadi gan dak-dak sekarang, usia muda tapi da lost.. ape nak jadi la. Haih~

Photobucket
Adbox